جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۹
کد خبر: ۹۷۹۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
نمایشگاه گروهی «روز چهارم» از ۱۸ تا ۲۸ خرداد ماه در نگارخانه فرهنگ‌سرای ملل برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی «روز چهارم» آثار شادی محمودزاده، مرجان فیلسوفیان، سعیده صادق و سمانه قجاوند از ۱۸ تا ۲۸ خرداد ماه در نگارخانه فرهنگ‌سرای ملل برگزار می‌شود.

تکنیک این هنرمندان در خلق آثارشان تکنیکی نوپا با نام فلوئید آرت (fluid art) است که چندی است هنرمندان سراسر دنیا از آن بهره می‌گیرند. روشی سرشار از حس آزادی و بیانگر زیبایی که همه می‌توانند از آن بهره گیرند تا فارغ از قید و بند شکل و طرح، احساسات خود را به تصویر بکشند. تکنیکی که در آن اتفاق حرف اول را می‌زند و همیشه شما به عنوان خالق مجذوب مخلوق خود خواهید شد. مسیری که در آن آزادی نقش اصلی را ایفا می‌کند و رنگ‌ها نقشه راه خود را ترسیم می‌کنند. 

در این مجموعه سعی شده برای اولین بار انواع گوناگونی از این روش به نمایش در آید تا آنچه را هنرمندان تجربه کرده‌اند و همواره از آن لذت برده‌اند، با مخاطبان به اشتراک بگذارند.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۹ تا ۲۰ به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه‌های این مرکز می‌توانند به نشانی اینترنتی Melal.farhangsara.ir  مراجعه کنند.      
نظر شما