شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۵
کد خبر: ۹۷۹۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خبر داد:
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از را‌ه‌اندازی اردوهای یک روزه تهرانگردی با رویکرد هویت بخشی، مهارت آموزی و حمایت از کالای ایرانی خبر داد.
راه اندازی اردوهای یک روزه تهرانگردی با رویکرد حمایت از کالای ایرانیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در دیدار صمیمی با رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، گفت: در راستای شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی نام دارد، در حال تهیه و تدوین دستورالعمل اردوهای یک روزه تهرانگردی با رویکرد هویت بخشی، مهارت آموزی و حمایت از کالای ایرانی برای دانش‌آموزان تهرانی هستیم.

وی با بیان اینکه حدود ۳ میلیون دانش‌آموز در تهران و حومه تهران تحصیل می‌کنند،  تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت فرهنگی و هنری شهرداری تهران می‌توان فرصت خوبی را برای آشنایی دانش‌آموزان از مراکز و موزه‌های تاریخی و فرهنگی کشور فراهم کرد.

کاظمی برای حضور با شکوه دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مراسم با شکوه نماز عید فطر از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله برپایی جشن روزه اولی‌ها، برگزاری مسابقات خاطره نویسی، دلنوشته و مسابقه عکاسی با تلفن همراه خبر داد.
نظر شما