پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۱
کد خبر: ۹۷۹۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» سومین ساخته هومن سیدی با حضور محمد ناصری(کارشناس و منتقد) در برنامه «سینما و جامعه» روز یکشنبه ۲۷ خرداد ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای شفق نمایش داده و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ این فیلم داستانی جنایی و پیچیده از زندگی یک خواننده را به تصویر می‌کشد، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست! فیلم «خشم و هیاهو» در بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری و جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد همچنین در بخش‌های بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین صدا، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن نامزد بود.
 
طناز طباطبايی، نويد محمدزاده، سعيد چنگيزيان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی‌ور و بهزاد عمرانی در این فیلم یه ایفای نقش می‌پردازند.
 
حضور در نشست یاد شده آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88717195 تماس بگیرند.
نظر شما