پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۵
کد خبر: ۹۷۹۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
نمایشگاهی از آثار نقاشی نقاشان کوچک به سرپرستی الهه رحیمی در نگارخانه آفتاب برپا خواهد شد.
نقاشان کوچک در نگارخانه آفتاببه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، تعداد ۳۹ اثر نقاشی از کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۲ سال با موضوعات متنوع و با تکنیک‌های آبرنگ، مداد رنگی و رنگ روغن تا ۳۱ خرداد زینت بخش فضای نگارخانه آفتاب است.

پویا جقه بسر ۸ ساله، آرمین آفاقی ۶ ساله، سهیل کنعانی ۱۱ ساله، فرداد رمضانی ۱۲ ساله، پارسا تاجیک ۹ ساله، امیر حسین عابدینی ۹ ساله، شایگان عشقی ۵ ساله، ترنم صحت ۶ ساله، زهرا باکی یگانه ۱۰ ساله، آرمینا معینی فر ۱۰ ساله، زینب صالح دوست ۵ ساله، سانای کنعانی ۱۱ ساله هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش درآمده.
 
الهه رحیمی متولد سال ۱۳۵۹ است و کارشناس رشته نقاشی است و مدت ۱۵ سال است که در زمینه هنر نقاشی فعالیت می کند و سابقه تدریس در مدارس منطقه ۳ و دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ارومیه را در کارنامه خود دارد. این هنرمند تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی در تهران و شهرستان برگزار کرده است و در چند نمایشگاه گروهی نیز شرکت داشته است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر به نشانی: خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امام‌زاده، فرهنگ‌سرای آفتاب مراجعه کنند.

نظر شما