پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۶
کد خبر: ۹۷۹۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس در برنامه «نقطه سر خط»، نشست رونمایی از اولین اثر اکرم رجبی به نام «فانوس به دست» را چهارشنبه ۳۰ خرداد برگزار می‌کند.
رونمایی و نقد کتاب «فانوس به دست» در فرهنگ‌سرای فردوس
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی «نقطه سر خط» که به رونمایی، معرفی و بررسی کتاب «فانوس به دست» اولین اثر اکرم رحبی اختصاص دارد، روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۷ با حضور جعفر توزنده جانی و شهلا آبنوس از نویسندگان مطرح به عنوان منتقدان این نشست، در فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.

اکرم رجبی دوره نویسندگی را در کارگاه‌های داستان نویسی فرهنگ‌سرای فردوس تحت آموزش جعفر توزنده جانی و مهدی طهوری گذارنده و اکنون موفق به چاپ اولین اثر خود با نام «فانوس به دست» شده است.

کتابخانه فردوس در راستای حمایت از این نویسنده جوان و نوپا و همچنین تشویق و ایجاد انگیزه در دیگر علاقه‌مندان به هنر نویسندگی، برنامه نقطه سر خط را با حضور وی و نقد و بررسی اولین اثرش برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس بگیرند.
نظر شما