سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۵
کد خبر: ۹۸۰۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
آیین اختتامیه مسابقه «خوبی را معروف کنیم» در دو بخش میدانی و عکاسی چهارشنبه ۱۳ تیر در پردیس سینمایی رازی برگزار می‌شود.
آیین اختتامیه مسابقه «خوبی را معروف کنیم» برگزار می‌شود
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۱ و رییس فرهنگ‌سرای رازی گفت: مسابقه «خوبی را معروف کنیم» که با آغاز بهار ۱۳۹۷ و با هدف ترویج فضایل اخلاقی و مهربانی، در دو بخش مسابقه عکس و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت خانواده آغاز شده بود، به ایستگاه پایانی و مراسم اختتامیه خود رسیده است.
 
بختیاری درباره نتایج این مسابقه گفت: در بخش میدانی ۱۲۰ خانواده و در بخش عکاسی بیش از دویست هنرمند شرکت کردند که در مجموع در هر دو بخش ۱۴۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.
 
وی افزود: آثار با حضور اعضای کمیته داوری؛ مسعود زنده روح، مهدی سروری، محمد نوروزی و احسان رافتی، سه اثر به‌عنوان برترین آثار و در قالب نفرات اول تا سوم، آثار نفرات چهارم و پنجم به‌عنوان نفرات برگزیده انتخاب شد که برای تقدیر و اهدای جوایز در مراسم اختتامیه حاضر خواهند شد.
 
بختیاری گفت: همچنین از ۱۰ تسهیل‌گر و مربی برتر که پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی را با موضوع مهربانی با رویکرد خانواده برگزار کرده‌اند و از ۱۰ خانواده که برترین پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی را اجرا کرده‌اند، تجلیل و قدردانی می‌شود.

بختیاری با اشاره به اینکه موضوع پروژه‌ها و مسابقه عکس با محوریت مهربانی با خانواده، والدین، طبیعت، شهر و مردم و... برگزار شد، گفت: بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه با موضوع مهربانی با همنوعان و خانواده و طبیعت بوده است.

دبیر اجرایی مسابقه «خوبی را معروف کنیم» بیان کرد: آیین اختتامیه مسابقه «خوبی را معروف کنیم» روز چهارشنبه ۱۳ تیر از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در پردیس سینمایی رازی برگزار و از برگزیدگان و نفرات برتر تجلیل و تقدیر می‌شود.
نظر شما