پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۶
کد خبر: ۹۸۰۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
سه فیلم سینمایی جدید از امروز اکران خود را در سینماهای کشور آغاز می‌کنند.
۳ فیلم جدید اکران می‌شوندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از چهارشنبه ششم تیرماه هم فیلم‌های «خاله قورباغه» به کارگردان افشین هاشمی، «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی و «به وقت خماری» به کارگردانی محمد حسین لطیفی در سرگروه‌های آزادی، استقلال و ایران، اکران خواهند شد.

فیلم موزیکال و عروسکی «خاله قورباغه» با شعار «فیلمی شاد و موزیکال برای همه بچه‌ها و بعضی از بزرگ‌ترها» اکران می‌شود.

موسیقی متن و ترانه‌های این فیلم موزیکال که از شاخصه‌های اصلی آن به حساب می‌آید، توسط سعید شهرام، آهنگساز ایرانی ساکن امریکا ساخته و ضبط شده است. صداگذاری فیلم را نیز بهمن اردلان در استودیو بهمن انجام داده است.

فیلمنامه این فیلم توسط فرشته طائرپور با همکاری افشین هاشمی نوشته شده و تولید آن از نیمه دوم سال ٩٤ تا بهار ٩٦ با مدیریت و برنامه‌ریزی سیداحمد ساکت انجام شده است.

«به وقت خماری» در سال ۹۶ ساخته شده و یک کمدی اجتماعی درباره یک مراسم ازدواج است.

در این فیلم بازیگرانی همچون رعنا آزادی‌ور، هومن برق‌نورد، بهروز بقایی، پوریا پورسرخ، ابوالفضل پورعرب، سیما تیرانداز، هنگامه حمیدزاده، علی سلیمانی، مهدی فخیم‌زاده، هنگامه قاضیانی، هادی کاظمی، شهره لرستانی، مجید یاسر و شیرین یزدان‌بخش ایفای نقش کرده‌اند.

«دارکوب» با بازی مهناز افشار، سارا بهرامی، هادی حجازی‌فر، نگار عابدی با حضور جمشید هاشم‌پور و امین حیایی و با کمپین تبلیغاتی «هرکس چیزی برای ترک نکردن دارد...» روی پرده می‌رود.

این فیلم در سی‌وششمین جشنواره فجر، دو سیمرغ بلورین را به دست آورد. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای سارا بهرامی و نقش مکمل مرد برای جمشید هاشم‌پور.

سینماهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پردیس‌های سینمایی ملت، باغ کتاب، تماشا، رازی و راگا و سینما چاپپلین فرهنگ‌سرای بهمن، سینما اشراق فرهنگ‌سرای اشراق و سینما پامچال مجموعه این فیلم‌ها را نمایش می‌دهند.

نظر شما