شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۰
کد خبر: ۹۸۱۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
با حکم رییس سازمان فرهنگی هنری
پوریا سیم‌چی با دریافت حکمی از سوی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات منصوب شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طی حکم سعید اوحدی رییس هیئت مدیره و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پوریا سیم‌چی با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات منصوب شد.
 
در این مراسم که با حضور ناصر خدرنژاد مشاور رییس در امور مناطق و مدیر کل حوزه ریاست، مهدی اخلاقی‌نیا مدیر کل نظارت و بازرسی، علی‌اصغر خسروی معاون توسعه و برنامه‌ریزی و مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری و تعدادی از مدیران مناطق برگزار شد، فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات با مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) سازمان فرهنگی هنری ادغام شد.

در ابتدای این مراسم ناصر خدرنژاد مشاور رییس در امور مناطق و مدیر کل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری در سخنانی به بیان اهداف این تغییر پرداخت و گفت: هدف از ادغام فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات با مدیریت  فناوری اطلاعات و ارتباطات چابک‌سازی سازمان فرهنگی هنری است. در مورد فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات بسیار فکر شد تا به این نتیجه رسیدیم که وقتی فرهنگ‌سرایی وجود دارد که اسم خاص دارد، پس باید به آن هم خاص توجه شود و مدیریت فاوا نباید در پوسته سازمان حبس شود، زیرا این گونه به تعالی نمی‌رسد و بسیار مهم است که سازمان در بحث فناوری اطلاعات به‌روز باشد که این هدف در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات ایجاد می‌شود و ادغامی بین فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات و مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام شد تا آن بالندگی و رشدی که از آنها انتظار داریم اتفاق بیفتد و جامعه هدف بزرگ‌تری را در بخش‌های مختلف از جمله ارائه خدمات و رشد و تعالی در حوزه فناوری اطلاعات داشته باشند. 
 
وی ادامه داد: با این تغییر، فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات مرکز ارائه خدمات IT به همه فرهنگ‌سراها و در کنار آن مرکز ارائه خدماتی که می‌تواند به بخش‌های مختلف شهر تهران در این حوزه بدهد و مرکز ثقل در حوزه IT می‌شود و قطعاً به تجهیز و به‌روزرسانی آن کمک خواهیم کرد. 
 
در ادامه اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۱ و رییس فرهنگ‌سرای رازی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات و اقداماتی که این مدیریت در راستای به‌روزرسانی پیشبرد اهداف و برنامه‌های این مرکز  انجام داده است، پرداخت.
 
در پایان مراسم پوریا سیم‌چی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان و سرپرست فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات ضمن تشکر از حسن نظر رییس سازمان فرهنگی هنری، ابراز امیدواری کرد تا بتواند برای رسیدن به اهداف سازمان فرهنگی هنری با همکاری نیروهای فرهنگ‌سرا گام‌های موثری بردارد. 
 
سیم‌چی در پایان حکم خود را از مدیر کل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری دریافت کرد. در بخشی از این حکم آمده است:
 
«برنامه‌ریزی و حرکت به سوی ایجاد سازمان الکترونیک، توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات به منظور ارائه خدمات فرهنگی هنری به مخاطبان سازمان، همکاری و مشارکت با مراکز سازمان در اجرای برنامه‌ها به عنوان مرکز مستقل تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، تبدیل فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات به مرکز تخصصی جهت ارائه خدمات و آموزش ICT در شهر تهران، افزایش درآمد پایدار فرهنگ‌سرا و جذب مشارکت‌های برون‌سازمانی برای ایجاد، توسعه و ارتقای زیرساخت‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و شبکه‌ای مراکز سازمان و تجمیع ظرفیت‌های فاوای سازمان و فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در راستای چابک سازی ساختار و وظایف از اهم مأموریت‌های جناب‌عالی است.»
 

نظر شما