پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۱
کد خبر: ۹۸۱۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
علی‌محمد اسماعیلی رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی روز شنبه نهم تیر ماه از پایگاه خبری فاش‌نیوز، فرهنگ ایثار و شهادت، بازدید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی‌محمد اسماعیلی رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی روز شنبه نهم تیر ماه در بازدید از پایگاه خبری فاش‌نیوز، فرهنگ ایثار و شهادت، با مهم‌ترین فعالیت‌های این رسانه آشنا شد. 

در آغاز این دیدار بهروز ساقی مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی فاش‌نیوز به معرفی اعضای هیئت تحریریه و فعالیت‌های این مجموعه فرهنگی شامل فعالیت رسانه‌ای، نشر و توزیع کتاب و دیگر خدمات فرهنگی پرداخت.

در ادامه علی‌محمد اسماعیلی رییس فرهنگ‌سرای رسانه در جریان این دیدار، با اشاره به لزوم حضور فعال جامعه ایثارگری در عرصه فضای مجازی بر همکاری تنگاتنگ با پایگاه خبری فرهنگ ایثار و شهادت برای تولید محتواهای مبتکرانه و خلاقانه در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

وی عنوان کرد: نسل جوان و مخاطب فعلی کم‌حوصله و مشکل‌پسند است و نیاز به مطالب جذاب، کپسولی و مختصر و مفید دارد و باید پیام را با روش‌های نو و امروزی به او ارائه داد.

بختیار غلامی رییس باشگاه فرهنگ و هنر نیز بر لزوم همکاری بیشتر در زمینه ترویج فرهنگ ایثار در عرصه خبر و تعامل بیشتر خبرنگاران پایگاه خبری فاش‌نیوز با این باشگاه تاکید کرد.

وی افزود: برگزاری میزگردهای تخصصی با موضوع فرهنگ و رسانه و همچنین کارگاه‌های تخصصی برای خبرنگاران می‌تواند زمینه‌های همکاری‌های متقابل بین فرهنگ‌سرا و فاش‌نیوز باشد.

در پایان مهدی عزتی معاون پشتیبانی و مالی و برنامه‌ریزی فرهنگ‌سرای رسانه نیز بر اختصاص بودجه‌ای در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود: این مجموعه علاقه‌مند است در این زمینه  فعالیت‌هایی همچون برگزاری همایش‌ها و رونمایی از آثار فرهنگی، چاپ و نشر و توزیع کتاب‌های مربوط به این حوزه و ارائه خدماتی همچون باشگاه ورزشی، استخر و… برای خبرنگاران فاش‌نیوز همکاری کند.

همچنین مقرر شد زمینه و مقدمات تعامل و همکاری‌های مورد نظر بین دو مجموعه توسط روابط عمومی فرهنگ‌سرا فراهم شود. 

نظر شما