پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۸
کد خبر: ۹۸۱۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
نمایشگاه آبرنگ «نگارستان» چهارشنبه ۱۳ تیر در گالری پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس افتتاح و تا۲۶ تیر برپاست.
نمایشگاه آبرنگ «نگارستان» در گالری پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه آبرنگ «نگارستان» شامل آثار نقاشی آبرنگ سوسن راهب، چهارشنبه ۱۳ تیر ساعت ۱۶ با حضور جمعی از هنرمندان افتتاح و تا ۲۶ تیر از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری پردیسان پذیرای عموم علاقمندان و هنردوستان است.

سوسن راهب کارشناس ارشد برنامه ریزی آموزشی است و بنا به علاقه شخصی از دوره دبیرستان به فراگیری رشته نقاشی در تکنیک های مختلف از جمله کنته، رنگ روغن، اکرلیک، مدادرنگی، پاستل، آبرنگ و پرتره پرداخته است.

وی طراحی و نقاشی را در محضر مسعود مولایی از شاگردان استاد کاتوزیان، نقاشی رنگ روغن را نزد استاد شیرزاد، آبرنگ و اکرلیک را نزد مرتضی تکلو عضو انجمن آبرنگان ایران و نقاشی نگارگری (مینیاتور) را در محضر استاد داود رنجبریان آموخته است.

این بانوی هنرمند مدت ۱۷ سال است که به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند و طی این مدت در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی مختلف داخلی و خارجی از جمله ملبورن استرالیا شرکت داشته و جوایزی نیز از جشنواره ها و مسابقات نقاشی دریافت کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۶ تیر به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
نظر شما