سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۸
کد خبر: ۹۸۱۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
عوامل مجموعه نمایش خانگی گلشیفته چهارشنبه ۱۳ تیر از ساعت ۱۹ تا ۲۳ در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران به استقبال تماشاگران فیلم «دارکوب» می‌آیند.
عوامل سریال گلشیفته به استقبال تماشاگران «دارکوب» می‌آیندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عوامل مجموعه نمایش خانگی گلشیفته؛ سیامک انصاری، امیرمهدی ژوله، نسیم ادبی، شیدا خلیق و سارا بهرامی چهارشنبه ۱۳ تیر از ساعت ۱۹ تا ۲۳ در پردیس باغ کتاب تهران به استقبال تماشاگران فیلم «دارکوب» می‌آیند.

فیلم سینمایی «دارکوب» داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سارا بهرامی زنی معتاد است که همسرش امین حیایی او را رها کرده و مجدداً ازدواج کرده‌است. وقتی مهسا می‌فهمد به او دروغ گفته‌اند که فرزندش مرده، با پی‌گیری‌هایش برای پس‌گیری فرزندش، مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید (مهناز افشار) به وجود می‌آورد.

فیلم سینمایی دارکوب در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و  سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

فیلم سینمایی «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی است که بازیگرانی همچون؛ مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم پور، هادی حجازی‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای دریافت بلیت می‌توانند به سایت سینما تیکت یا به صورت حضوری به پردیس باغ کتاب تهران به نشانی؛ میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی مراجعه کنند.

نظر شما