پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۳
کد خبر: ۹۸۱۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
فرهنگ‌سرای ولاء همزمان با برگزاری جشنواره تابستان تهران در سال ۹۷ ویژه‌ برنامه جشنواره فرهنگی هنری بیست (عصرانه‌های شادی) را برگزار می‌کند.
عصرانه‌های شادی درفرهنگ‌سرای ولاءبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه جشنواره فرهنگی هنری بیست «عصرانه‌های شادی» با هدف ایجاد شور و نشاط و پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها به صورت ایستگاهی برای تمام سنین کودک، نوجوان، جوان و خانواده از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ تا ۲۰ تا پایان فصل تابستان ۹۷ در فرهنگ‌سرای ولاء برگزار می‌شود.
 
جشنواره فرهنگی هنری بیست از ۱۵ تیر آغاز و تا پایان تابستان ادامه دارد.

با توجه به گسترش بیش از حد بازی‌های رایانه‌ای و کم‌تحرکی کودکان و نوجوانان، در برنامه «عصرانه‌های شادی» برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری مانند؛ بازی فکری چوبین، شطرنج ،بازی‌های قرآن، بازی‌های ورزشی، بازی‌های محلی، پازل مکعبی، سفال، نقشه ایران ما، هوش خانواده، دومینو و...در نظرگرفته شده است که تمامی اعضای خانواده در کنار هم می‌توانند یک عصر شاد و مهیج را تجربه کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به شهر ری، میدان نماز، فرهنگ‌سرای ولاء مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33380303 تماس بگیرند.

نظر شما