جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۱
کد خبر: ۹۸۱۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
نمایشگاه گروهی عکس به سرپرستی آناهیتا سیاوش و کیان دخت صادقی یام با عنوان «نگاه» شنبه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۷ در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی عکس به سرپرستی آناهیتا سیاوش و کیان دخت صادقی یام با عنوان «نگاه» شنبه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۷ در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق برپا می‌شود و در آن ۳۵ اثر با موضوع آزاد در ابعاد ۵۰ در ۷۰ به نمایش در می‌آید. 
 
فاطمه اسکندری، علی ارواحی، پدرام بابازاده، فاطمه نقوی، حسام حاجی پور، علی حریری، سمیرا خالدی، زینب خداخواه، کیمیا خشکرود منصوری، فاطمه رحیمی، لیلا رنگرز، محمدجواد رسا، محمد شادیان، پویا شیرازی، ژوان طاهری، نسیم فراستی، امید قدردان ایدلو، نفیسه منتظری، مهزاد مهردادی، فاطمه مرادی، همدم محمدی و رضا یوسفی هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود. 

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا ۲۱ تیرماه از ساعت ۹ تا ۲۰ به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۵۴۰۱۸ تماس بگیرند.  

نظر شما