جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۷
کد خبر: ۹۸۱۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان برگزار می‌شود
خانه فرهنگ میعاد ویژه‌برنامه «دعوت از یک میهمان» را با تقدیر از محمد گودرزی دهریزی شاعر و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان، ویژه‌برنامه «دعوت از یک میهمان» روز یکشنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۱۰ به همت خانه فرهنگ میعاد منطقه ۱۹ برای تقدیر از محمد گودرزی دهریزی شاعر و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۵ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. 

محمد گودرزی دهریزی شاعر و نویسنده کودک و نوجوان، زاده بروجرد است و کتاب‌های آوازی برای وطن، کفش‌های لنگه به لنگه و یک راه دیگر از جمله آثار او است. از آخرین کتاب‌هایی که از این نویسنده منتشر شده می‌توان به مجموعه شعر «آفرین جان بابا» توسط نشر قو اشاره کرد. مجموعه داستان «من یک مرد هستم» نام کتاب دیگری است که در نشر بوستان منتشر شده است. این کتاب شامل سه داستان است و به خانواده‌هایی می‌پردازد که پدر ندارند.

مرکز شماره ۳۵ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خانی‌آباد، رو به روی شهرداری منطقه ۱۹ واقع شده است. 

علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۹ می‌توانند به نشانی اینترنتی mehr.farhangsara.ir  مراجعه کنند یا با شماره تلفن: ۵۵۰۳۲۵۰۰ تماس بگیرند.  
نظر شما