شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۴
کد خبر: ۹۸۲۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سازمان دانش آموزی با هدف تقویت نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در مدیریت فرهنگی شهر تهران تفاهم‌نامه امضا کردند.
امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سازمان دانش آموزیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جلسه امضای تفاهم نامه میان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سازمان دانش آموزی با حضور سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش آموزی امروز سه شنبه ۱۹ تیرماه ۹۷ در باغ کتاب تهران برگزار شد.

موضوع این تفاهم نامه همکاری مشترک دو سازمان برای ایجاد ارتباط، تبادل اطلاعات، اشتراک، هم‌افزایی دانش و بهره‌گیری از ظرفیت و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به منظور تقویت نقش آفرینی دانش آموزان در مدیریت فرهنگی شهر تهران است.

محمد روشنی، قائم مقام سازمان دانش آموزی، سید مجید حسینی، رییس موسسه نشر شهر و مدیر باغ کتاب تهران، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش از دیگر حاضران در مراسم امضای تفاهم نامه بودند.

بر اساس این تفاهم‌نامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با ایجاد تسهیلات برای بازدید گروهی دانش آموزان از موزه‌ها و خانه موزه‌های زیرمجموعه سازمان و فضاهای فرهنگی و اماکن تاریخی و گردشگری راه را برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ شهر تهران هموار خواهد کرد.

سازمان دانش آموزی نیز بعد از امضای این تفاهم نامه همکاری، با ایجاد تشکل درون مدرسه‌ای «پیشتاز شهریار» و تولید محتوای آموزشی و تامین مربیان و استادان برای برگزاری دوره‌های مهارت تشکیلاتی و اجتماعی در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ زمینه را برای نقش آفرینی دانش‌آموزان در برنامه‌های فرهنگی شهر تهران آماده می‌کند.
نظر شما