جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۱
کد خبر: ۹۸۲۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱
کتاب «سفر به سرزمین وحشی‌ها» نوشته موریس سنداک در برنامه کتابخوانی «با من بخوان» کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس خوانده می‌شود.
سفر به سرزمین وحشی‌ها در کارگاه قصه گویی «با من بخوان»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «با من بخوان» برنامه‌ای برای ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی برای کودکان است که در اجرای روز دوشنبه ۲۵ تیر ساعت ۱۰، کتاب سفر به سرزمین وحشی‌ها، نوشته موریس سنداک و ترجمه طاهره آدینه پور، خوانش می‌شود.

کتاب «سفر به سرزمین وحشی‌ها» یکی از معدود کتاب‌هایی است که هم کودکان و هم بزرگسالان از آن به‌طور یکسان لذت می‌برند و بی‌‌دلیل نیست که به یکی از آثار کلاسیک ادبیات کودک تبدیل شده است. همچنین این اثر از نمونه‌های برجسته کتاب‌های تصویری است؛ چرا که در این کتاب زبان کلامی (متن) با زبان دیداری (تصاویر) با هم داستان را تعریف می‌کنند.

پروین پناهی از نویسندگان و مربیان حوزه کتاب كودک، با خوانش این کتاب کودکان شرکت کننده را با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی آشنا می‌کند؛ سپس کودکان با بهره‌گيری از قوه تخيل و با شخصيت پردازی، شخصیت‌های ذهنی خود در قالب نقاشی به روی کاغذ می‌آورند. 

کودکان علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند به کتابخانه فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما