شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۲
کد خبر: ۹۸۲۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
روایتی متفاوت از یک زندگی دو نفره؛
همزمان با هفته عفاف و حجاب، مستند «دژاوو» به کارگردانی رایا نصیری دوشنبه ۲۵ تیر ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای گلستان نمایش داده می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «دژاوو» در فرهنگ‌سرای گلستان
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست نمایش و نقد و بررسی مستند «دژاوو» به کارگردانی رایا نصیری دوشنبه ۲۵ تیر برگزار می‌شود. 

در این برنامه و پس از نمایش فیلم، تقی‌ ابوطالبی، کارشناس اجتماعی، محمدرضا لطفی، مستندساز و رایا نصیری کارگردان مستند «دژاوو» مهمان برنامه خواهند بود و به معرفی و بررسی این مستند خواهند پرداخت.
 
در خلاصه مستند «دژاوو» آمده است: «سارا و فرهاد دو شخصیت اصلی این فیلم هستند که بعد از سال‌ها جدایی، به بهانه‌ فروش خانه قدیمی‌شان همدیگر را ملاقات می‌کنند. آن‌ها باید تصمیم تازه‌ای در زندگی خود بگیرند، تصمیمی که می‌تواند زندگی‌شان را عوض کند و رخداد آن اتفاقاتی متفاوت را برایشان رقم می‌زند».

این مستند که به کارگردانی رایا نصیری تولید شده است، پیش از این در گروه هنر و تجربه در سینماهای شهرهای مختلف به نمایش درآمد و اکنون نیز در یکی از اکران‌های عمومی خود در روز دوشنبه ۲۵ تیر ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای گلستان به نمایش درخواهد آمد.

مستند «دژاوو» به نویسندگی و کارگردانی رایا نصیری، تهیه کنندگی: مهدی شادیزاده است و مهدی احمدی. مرضیه وفامهر. رویا افشار. هلیا رفائی. ملودی آرام نیا در این مستند ایفای نقش کرده‌اند.

نظر شما