جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۳
کد خبر: ۹۸۳۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار نقاشی هنرجویان کلاس‌های نقاشی را در قالب نمایشگاه در نگارخانه پردیسان افتتاح می‌کند.
نمایشگاه نقاشی «از نگاه زیبای من» در نگارخانه پردیسان
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایشگاه «از نگاه زیبای من» مجموعه‌ای از آثار هنرجویان فتانه پیری‌خواه، مدرس نقاشی کودک و نوجوان فرهنگ‌سرای فردوس است که روز جمعه ۲۹ تیر ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان افتتاح می‌شود.

فتانه پیری‌خواه در خصوص نحوه خلق آثار این نمایشگاه می‌گوید: در این پروژه از هنرجویان خواستم که خود را به عنوان عامل بیرونی آنچه که هستند و پذیرفته می‌شوند به نمایش بگذارند و به تصویر بکشند و خود را دوست بدارند و بدانند که بهترین هستند و در مرحله بعد جنبه‌های معنوی خود از جمله ترس‌ها، غم‌ها، هیجان ،شادی‌ها، زیبایی‌ها و گذشته‌شان را مرور و بررسی کنند.

این بانوی هنرمند و جوان، فارغ التحصیل رشته گرافیک و از شاگردان استاد اسانلو است که سال‌ها با وزارت آموزش و پرورش و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای طراحی و تولید لوازم و ابزارهای کمک آموزشی و اسباب بازی و نقاشی دیواری همکاری داشته است و تاکنون نمایشگاه‌های متعدد و متفاوتی از آثار هنرجویان نقاشی خود برگزار کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۸ مرداد  از ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
نظر شما