پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۵
کد خبر: ۹۸۳۵۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
جشنواره آواها و نواهای رضوی از ۲۸ و ۲۹ تیر ماه به میزبانی فرهنگ‌سراهای ارسباران و ولا برگزار شد.
آواها و نواهای رضوی در فرهنگ‌سراها طنین‌انداز شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سراهای ارسباران و ولا با برگزاری کنسرت‌های موسیقی میزبان گروه‌های برگزیده سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی بودند.

در نخستین روز از این برنامه، گروه‌های سرو خراسان به سرپرستی عزیز تنها از خراسان رضوی، بهار به سرسرپرستی دردی محمد طرّیک از گلستان، ندای تفتان به سرپرستی محمد ریگی‌پناه از سیستان و بلوچستان و قاصدک به سرپرستی سعیدعلی اسماعیلی از تهران، همچنین در بخش تکخوانی صمد حبیبی از گیلان و در بخش بین‌الملل اشرف غریب اوغلو تعمیراٌف از کشور گرجستان در فرهنگ‌سرای ارسباران تهران روی صحنه رفتند.

همچنین فرهنگ‌سرای ولاء شهرری میزبان گروه‌های مولانا به سرپرستی یونس یوسفعلی‌زاده از خراسان رضوی، گروه نوای رحمت به سرپرستی مسعود مرادی از کردستان، عاشیقلار به سرپرستی عنایت حمیدی از آذربایجان غربی و نوای سیمره به سرپرستی مهران غضنفری از تهران، بهمن اسکینی از لرستان در بخش تکخوانی و گروه سردار ممداُف از کشور افغانستان در بخش بین‌الملل در نخستین روز بود.

گروه  ژنده پیل به سرپرست  احمد شامی از خراسان رضوی، گروه گالنگ به سرپرستی قنبر راستگو از هرمزگان، گروه نغمه‌های شاه جهان به سرپرستی مظاهر حدادیان از خراسان شمالی، گروه میسان به سرپرستی  باسم حمادی از خوزستان، گروه کرامت به سرپرست علی مراد زاده از اصفهان و در بخش ملل گروه دل آهنگ به سرپرستی علی اکبر دل آهنگ از کشور افغانستان روز دوم این جشنواره در فرهنگ‌سرای ارسباران روی صحنه رفتند. 

آیین پایانی نخستین جشنواره آواها و نواهای رضوی از ساعت ۱۷ تا ۲۰ امروز، شنبه ۳۰ تیر ماه در  تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

نظر شما