پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۹
کد خبر: ۹۸۳۶۵
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
نمایشگاه گروهی عکس مفهومی با عنوان «برخورد» شنبه ۳۰ تیر ساعت ۱۶ در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق گشایش یافت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی عکس مفهومی با عنوان «برخورد» شنبه ۳۰ تیر ساعت ۱۶ با همکاری تعدادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور با حضور مریم رزقی‌راد و سپیده یزدان‌فرحی به عنوان استاد راهنما و نمایشگاه‌گردان در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق گشایش یافت.
 
نمایشگاه «برخورد» با استفاده از قابلیت‌های دوربین با پررنگ یا حذف کردن بعضی از ویژگی‌ها و عناصر سوژه مورد نظر ایده‌هایی خلق کرده تا مخاطب با تفکر و تمرکز روی موضوع، نشانه‌های مورد نظر را در یابد و به درکی ماورای عناصر بیرونی برسد. 

این نمایشگاه با حضور هنرمندان جوانی چون: ساجد حق‌شناس، مریم محمدیان، فؤاد زارع، زهره خرمایی، سپیده یزدانفر، زهرا اکرم‌خان، مهسا رضا، مهدیس سادات عقیلی، فاطمه غفوری، پدرام محمدی، فاطمه امدادی‌نیا، مجید نوری، سمیرا صفرخان، فاطمه بدریان، زهرا حیدری و عاطفه سلمانی برپا شده است. 

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا ۹ مرداد ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۲۰ به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۵۴۰۱۸ تماس بگیرند. 

نظر شما