پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۹
کد خبر: ۹۸۴۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
فیلم سینمایی «یک مکان ساکت» به کارگردانی جان کرازینسکی در فرهنگ‌­سرای اندیشه اکران و نقد می‌شود.
نمایش و نقد فیلم سینمایی «یک مکان ساکت» در فرهنگ‌سرای اندیشهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سی و نهمین هفته از نمایش فیلم‌های مطرح خارجی با زبان اصلی و زیر نویس فارسی به فیلم سینمایی «یک مکان ساکت» یکی از جدیدترین آثار درام، هیجان‌انگیز و ترسناک کمپانی پارامونت پیکچرز به کارگردانی جان کرازینسکی اختصاص دارد.

داستان فیلم در آینده رخ می‌دهد و دورانی را به تصویر می‌کشد که هیولاهایی ناشناخته زمین را به تسخیر خود درآورده‌اند و کوچک‌ترین صدایی می‌تواند آنان را به سوی انسان کشانده و سبب نابودی‌شان شود. در این داستان لی، اِوِلین و فرزندانشان حضور دارند. خانواده‌ای که کاملاً در سکوت مطلق قرار دارند و تمام مواردی که باعث می‌شود صدایی تولید شود و امنیت خانواده به خطر بیفتد را نیز زیر نظر دارند تا اشتباهی رخ ندهد. حال این خانواده در تمام طول مدت زندگی خود باید هر کاری را بدون هیچ صدایی انجام دهند؛ وگرنه توسط این موجودات شکار می‌شوند.

کرازینسکی علاوه بر کارگردانی، بازی در یکی از شخصیت‌های اصلی این فیلم را نیز بر عهده دارد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نوآ جوپ اشاره کرد.

پس از نمایش فیلم، دکتر اسد امیدی (روانشناس) و محمدرضا مقدسیان (مجری منتقد) به نقد و بررسی آن می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند روز سه شنبه ۲ مرداد ساعت ۱۸ در فرهنگ‌­سرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی(اندیشه) مراجعه کنند.

حضور برای عموم آزاد است. 
برای رزرو می توانید به تیوال مراجعه کنید.
نظر شما