پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۷
کد خبر: ۹۸۴۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
ویژه‌برنامه «زیر سایه خورشید» به مناسبت دهه کرامت برگزار شد
همزمان با دهه کرامت ویژه‌برنامه «زیر سایه خورشید» با محوریت دیدار خادمان آستان قدس رضوی از خانواده‌های شهدای حرم به همت فرهنگ‌سرای خاتم (ص) در منطقه ۱۸ برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در قالب این برنامه کاروان خادمان حرم مطهر رضوی، روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه با بسیجیان ناحیه مسلم بن عقیل دیدار کردند و در مراسم اهتزاز پرچم رضوی در صبحگاه مشترک ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل (ع) حضور پیدا کردند.

این کاروان در ادامه با حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد و عیادت از بیماران، بسته‌های متبرک حرم مطهر را به آنان اهدا کردند. دیدار با توان یابان جسمی حرکتی موسسه توانبخشی رعد الغدیر برنامه بعدی این کاروان بود.

دیدار با کارکنان ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۱۸، حضور در فرهنگ‌سرای خاتم (ص) و دیدار با مخاطبان فرهنگ‌سرا همراه با اهدای بسته‌های متبرک به آنان، اقامه نماز ظهر و عصر نمازخانه ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دیدار با کارکنان این مجموعه، دیگر برنامه‌های کاروان خادمان رضوی بود.

خادمان رضوی همچنین برای حضور در ویژه‌برنامه ستارگان پرفروغ و جشن میلاد شهدای متولد تیرماه ساعت ۱۶ در موزه شهدای منطقه ۱۸ حاضر شدند. دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در منزل شهید جاویدالاثر مجید قربانخانی و اهدای هدایا و بسته‌های متبرک به خانواده‌های شهید مهرداد بهرام و شهید حسین امیدواری از جمله بخش‌های این برنامه بود.
 
پایان‌بخش ویژه‌برنامه زیر سایه خورشید دیدار اهالی منطقه ۱۸ با خادمان حرم رضوی بود که از میدان شادآباد تا مسجد جامع حسینیه شادآباد پیاده‌روی کردند و این  دیدار در قالب جشن استقبال در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار شد.
نظر شما