پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۲
کد خبر: ۹۸۴۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
به منظور تحکیم روابط بین «پدران و پسران» در خانواده و توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی در بین شهروندان، چهارمین جشنواره «پدر و پسر» در بوستان‌های محوری منطقه ۱۴ برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ملوک سید آبادی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۴ و رییس فرهنگ‌سرای اخلاق با اشاره به فاصله‌ای که به علت مشغله بیشتر پدران نسبت به گذشته ایجاد شده است و با هدف تحکیم روابط بین «پدران و پسران» و ایجاد شور و نشاط خانوادگی، چهارمین جشنواره «پدر و پسر» در منطقه ۱۴ اجرا می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره سلسله مسابقات ورزشی از جمله پرتاب توپ بسکتبال، دراز و نشست، پرتاب حلقه، پنالتی فوتبال، پرتاب دارت در قالب رقابت تیم‌هایی متشکل از «پدر و پسر» انجام می‌شود و کارشناس ورزشی به هر کدام از تیم ها بر اساس امتیاز دریافتی، رتبه بندی و در پایان به تیم های «پدر و پسر» برگزیده که رتبه اول تا پنجم را کسب کرده باشند جوایزی که شامل ساک‌هایی با محتوای وسایل ورزشی است اهدا می‌شود.
 
رییس فرهنگ‌سرای اخلاق ادامه داد: فراخوان این جشنواره از اواسط تیر ماه سالجاری در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۴ انجام شده است و شهروندانی که در قالب تیم‌هایی متشکل از «پدر و پسر» ثبت نام کرده‌اند در طول مرداد ماه سالجاری در بوستان‌های محوری منطقه ۱۴، به رقابت می‌پردازند.
 
سید آبادی با اشاره به عدالت فرهنگی در برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی افزود: چهار بوستان محوری شامل بوستان‌های پاسدار گمنام، ابیانه، زیتون، گل نما  که در نواحی دو، یک، چهار و پنج این منطقه واقع شده اند برای اجرای جشنواره چهارمین جشنواره «پدر و پسر» در نظر گرفته شده است که روزهای پنج‌شنبه ۱۸،۱۱،۴و ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار می‌شود.
 
به گفته وی، علاوه بر انجام مسابقات ورزشی، نمایشی با رویکرد ارتقای روحیه مسئولیت‌پذیری و تقویت ارتباط موثر در میان اعضاء خانواده نیز برای مخاطبان اجرا می‌شود.
 
دبیرخانه چهارمین جشنواره «پدر و پسر» در فرهنگ سرای اخلاق به نشانی: خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است و شماره تلفن 33355036 آماده پاسخگویی به سئوالات شهروندان است.
نظر شما