پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۴
کد خبر: ۹۸۴۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 به همراه معاون اجتماعی شهرداری این منطقه در برنامه «ستارگان پرفروغ» این هفته ؛ میهمان خانواده شهید دوران دفاع مقدس"امیر لطفعلی"بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این دیدار که پیش از ظهر سه شنبه دوم مرداد ماه دربیت معظم شهید امیر لطفعلی برگزار شد؛ محمد رضا جمالی مدیر فرهنگی هنری شهرداری منطقه 10 به همراه امیر قاسمی معاون اجتماعی و عبدالکریم طرفه ‌نژاد مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 10، افسانه مهاجان رئیس خانه موزه شهیدان اقبالی و کوروش ایلخانی رئیس روابط عمومی فرهنگسرای عطار نیشابوری با مادر، خواهر و برادر این شهید والامقام دیدار وگفت‌وگوکردند.
شهید امیر لطفعلی متولد سال 1343 بود که در سن 18 سالگی برای دفاع از مرزهای کشور به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و پس از چندین بار حضور در جبهه‌ها سرانجام به همراه همرزم و دوست قدیمی خود «محمدرضا حاجی‌لو» در عملیات خیبر در منطقه طلاییه به شهادت رسید. پیکر این شهید پس از 13 سال انتظار به آغوش خانواده بازگشت.
در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و نشان ویژه برنامه ی"ستارگان پر فروغ" منطقه 10 از خانواده شهید"امیر لطفعلی" تجلیل شد.
گفتنی است؛گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه10 به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا؛ براساس فرموده مقام معظم رهبری به" تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا" از اهداف برنامه ی ستارگان پر فروغ است که هر هفته، سه شنبه ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می شود.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه می توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعد از چهار راه قلیچ خانی؛ "خانه موزه شهیدان اقبالی" مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 66691546 تماس بگیرند.

نظر شما