سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۳
کد خبر: ۹۸۴۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور در بخش خبری شبکه ۴ از برگزاری تورهای گردشگری تهران قدیم در باغ موزه قصر خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز چهارشنبه سوم مردادماه میهمان خبر ۲۰ شبکه ۴ بود از برنامه‌های متنوع سازمان فرهنگی هنری در حوزه گردشگری گفت.
  
وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در فرهنگ‌سرا و مراکز فرهنگی هنری گفت: این تابستان بیش از هزار و ۴۰۰ برنامه متنوع در سطح مناطق ۲۲ گانه برای اعتلای اوقات فراغت شهروندان تهرانی برگزار می‌شود و علاوه بر این برنامه‌ها از نیمه مرداد جشنواره بزرگ «تهران قدیم» را به مدت یک ماه در باغ موزه قصر برگزار خواهیم کرد.
 
این تابستان مهمان تهران قدیم باشید

رییس سازمان فرهنگی هنری افزود: باغ موزه قصر که بستر رویدادهای تاریخی بوده و چهره‌هایی چون امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، شهید نواب صفوی و بسیاری از چهره‌های دیگر در آن زندانی بوده‌اند خود به تنهایی یکی از مراکز دیدنی شهر تهران به شمار می‌رود و این نمایشگاه می‌تواند بر جلوه‌های این مرکز دیدنی بیافزاید. جشنواره «تهران قدیم» در کنار جشنواره «اقوام» در ایام تابستان میزبان علاقه‌مندان است.
 
وی در ادامه با اشاره به برگزاری تورهای گردشگری تابستانه گفت: با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان فرهنگی هنری و سازمان دانش‌آموزی و در بستر ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، تور گردشگری ویژه‌ای برای بازدید از خانه موزه‌های بزرگان تاریخ انقلاب از جمله شهید بهشتی، شهید مطهری، آیت‌الله طالقانی، دکتر شریعتی و ... طراحی شده است که به زودی جزئیات این طرح اعلام خواهد شد. 
 
این تابستان مهمان تهران قدیم باشید

اوحدی اضافه کرد: تور ویژه «سلاله‌ها» نیز برای نوادگان شهدای گران‌قدر انقلاب و دفاع مقدس طراحی شده که دربرگیرنده نسل سوم و چهارم انقلاب است.
  
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برگزاری اجلاس‌های بین‌المللی در کشور و مشارکت سازمان فرهنگی هنری در این اجلاس‌ها عنوان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اجلاس‌های اخیری که در کشورمان برگزار می‌شود از جمله اجلای روسیای اتاق بازرگانی، اجلاس شهرداران جاده ابریشم، اجلاس سران مجمع گفت و گوی همکاری آسیا و اجلاس جهانی گردشگری از میهمانان بین‌المللی این رویدادها با برگزاری تورهای متنوع تهران‌گردی میزبانی می‌کند.


نظر شما