جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۰
کد خبر: ۹۸۴۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
ویژه برنامه نشست ادبی «یک‌شنبه‌های کتاب» با حضور مهدی رجبی، داستان‌نویس و نویسنده کتاب درخانه فرهنگ و کتابخانه فرزانگان برگزار می‌شود.
مهدی رجبی مهمان «یکشنبه‌های کتاب» فرزانگان
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در نشست یک‌شنبه‌های کتاب،  مهدی رجبی داستان‌نویس و نویسنده کتاب‌ مهمان برنامه خواهد بود و کتاب‌های «خواهران تاریک»، «ساندویچ‌ساز»،«مو دم اسبی باف» و «جنایتکار» از آثار این نویسنده معرفی و بررسی خواهد شد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند سوالات و نظرات خود را پیرامون این مجموعه‌ها با نویسنده مهمان در میان بگذارند.این نشست روز یکشنبه ۷ مرداد ساعت ۱۷ در کتابخانه فرزانگان برگزار می‌شود.

مهدی رجبی نویسنده و فیلمنامه‌نویس متولد شهریورماه ۱۳۵۹ در شهر خمین است. او با نوشتن رمان کنسرو غول در ادبیات کودک و نوجوان توجه بسیاری از خوانندگان و اهالی ادبیات را به خودش جلب کرد.

«یک‌شنبه‌های کتاب» نشست‌های معرفی و بررسی کتاب و دیدار چهره به چهره با نویسنده‌های کشور است که با حضور نویسندگان منتخب در حوزه‌های مختلف و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات و نشر در کتابخانه‌های منطقه ۸ برگزار می‌شود. 

در این نشست‌ها، علاوه بر برپایی نمایشگاه کتاب، کتاب‌های تازه‌ نشر معرفی شده و از نویسندگان تقدیر به عمل می‌آید. این برنامه از ۲۴ تیر تا ۲۵ شهریور به صورت هفتگی در کتابخانه‌های منطقه ۸ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در اين برنامه مي‌توانند عصر روز یک شنبه ۷ مرداد  ساعت ۱۷ به کتابخانه فرزانگان واقع در نارمک ،انتهای خیابان گلستان، جنب پارک تسلیحات، خانه فرهنگ فرزانگان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره 77818842 و 77834545 تماس بگیرند.

نظر شما