جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۵
کد خبر: ۹۸۴۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
در کتابخانه میثاق برگزار می‌شود؛
کتابخانه میثاق با هدف آموزش و ارتقا سواد رسانه‌ای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، برنامه «کلیک» را در روز دوشنبه ۸ مرداد برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه میثاق برنامه «کلیک» با هدف آموزش سواد رسانه‌ای در فضای مجازی به گروه سنی کودک و نوجوان در راستای استفاده صحیح از ابزارهای نوین تکنولوژی و فناورهای جدید، با موضوع «وبلاگ نویسی و تولید محتوای دیجیتال» را در روز دوشنبه ۸ مرداد ساعت ۱۶ برگزار می‌کند.

در این برنامه مهدی محمدیان از کارشناسان مجرب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان کارشناس مدعو، علاوه بر آگاهی بخشی به مخاطبان در خصوص سواد رسانه‌ای، پیرامون شناخت ابزارهای نوین پیام رسان، هویت و سیاست‌های حاکم بر آنها، استفاده صحیح از پیام‌های مفید و کاربردی، سایت‌های معتبر و مناسب را نیز معرفی کرده و آنان را با نحوه وبلاگ نویسی و تولید محتوای دیجیتال در این فضا، آشنا می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به کتابخانه میثاق واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، انتهای خیابان مهران، خانه فرهنگ میثاق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44082461  تماس بگیرند.

 
نظر شما