جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۳
کد خبر: ۹۸۴۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
از سوی فرهنگ‌سرای کار و تعاون برگزار می‌شود؛
فرهنگ‌سرای کار و تعاون در راستای فراهم کردن حمایت از کودکان کار از امکانات فرهنگی ورزشی دوره‌های رایگان فوتبال برای کودکان کار را روز دوشنبه ۸ مرداد برگزار می‌کند.
برگزاری دوره‌های رایگان فوتبال برای کودکان کاربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کودکان کار به‌عنوان عضوی از جامعه امروزی دغدغه بسیاری از ما هستند و تا زمانی که اسم این کودکان با کار دنبال می‌شود بی تفاوت نمی‌توان از کنارشان گذشت.

فراهم کردن فرصت تفریح و نشاط، استعداد یابی، آموزش و برگزاری مسابقات فوتبال برای نشاندن لبخند بر لبان کودکان کار از بخش های این ارودی نیمروزی است که با مشارکت انجمن پارس (مرکز پرتو منطقه ۱۷) وابسته به سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران برگزار می‌شود.

این اردوی فرهنگی‌ورزشی برای ۲۰ نفر از کودکان کار پسر در رده‌های سنی کودک و نوجوان صبح روز دوشنبه ۸ مرداد ساعت ۷ تا ۹ صبح در باشگاه فرهنگی ورزشی فوتبال منطقه ۹ برگزار می‌شود.  

فرهنگ‌سرای کار و تعاون در بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، واقع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66029392 واحد آموزش تماس بگیرند.
نظر شما