پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۷
کد خبر: ۹۸۴۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
سه کتاب «ملک سلطانی و نگین سلیمانی»، «خردمندی و پارسایی» و «فرزانگی و جهانداری» نوشته امیر دبیری مهر روز سه‌شنبه ۹ مرداد در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی رونمایی و نقد می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین رونمایی و نقد کتاب‌های «ملک سلطانی و نگین سلیمانی»، «خردمندی و پارسایی» و «فرزانگی و جهانداری» نوشته امیر دبیری مهر روز سه‌شنبه ۹ مرداد ماه ساعت ۱۷ با مشارکت انجمن اندیشه و قلم در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود. 

در این نشست علاوه بر نویسنده کتاب، مجید حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و مدیر باغ کتاب تهران، حجت‌الله عباسی پژوهشگر مدیریت رسانه و نورالله مرادی پژوهشگر مطالعات فرهنگی حضور خواهند داشت. 

امیر دبیری مهر (۱۳۵۶) نویسنده و پژوهشگر؛ دانش‌آموخته علوم سیاسی با گرایش جامعه‌شناسی سیاسی در مقطع دکتری تخصصی (۱۳۸۹) است که از سال ۱۳۷۵ به نویسندگی و تحقیق در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی اشتغال دارد. او همچنین مدیر اندیشکده خرد (www.dabirimehr.ir) است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ داخلی ۲۲۱ تماس بگیرند.
نظر شما