پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۰
کد خبر: ۹۸۵۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
کانون نقد فیلم پرده نقره‌ای «بلوک ۹ خروجی ۲» به کارگردانی علیرضا امینی را نمایش می‌دهد و نقد و بررسی می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون پرده نقره‌ای که هر هفته به نقد و بررسی فیلم‌های مطرح می‌پردازد، این هفته نیز به نقد و بررسی یکی از آثار سینمای ایران به نام «بلوک ۹ خروجی ۲» ساخته علیرضا امینی می‌پردازد.

علیرضا امینی در این فیلم سراغ یک مسئله اجتماعیِ خانوادگی رفته است. زوج‌هایی که در رابطه خود موفق نبودند و تمام تلاششان را برای بهبود زندگی خود می‌کنند. خانواده‌هایی که به هر دلیلی در وضع مناسبی نیستند و شرایط زندگی نیز علیه آنهاست و سختی‌ها به قدری بر سرشان آوار می‌شود که کاری از دستشان بر نمی‌آید و تنها راهی که برایشان مانده است، فریاد زدن و گریه کردن است. اساساً این مسئله برای علیرضا امینی تبدیل به یک دغدغه شده است.

داستان فیلم «بلوک ۹ خروجی ۲» از این قرار است که پدر و مادری پس از سال‌ها جدایی حاضر می‌شوند برای عوض شدن حال و هوای تنها دخترشان که بعد از مرگ مادربزرگش وضع روحی مناسبی ندارد، چند روزی را در کنار هم به مسافرت بروند و...

علاقه‌مندان برای شرکت در جلسات نقد و بررسی می‌توانند چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۷ به سالن خیام در فرهنگ‌سرای امید به نشانی: بالاتر از میدان شهدا، خیابان ۱۷ شهریور شمالی، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۰۲۵۹۲ تماس بگیرند.
نظر شما