جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۵
کد خبر: ۹۸۵۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
فرهنگ‌سرای فردوس همایش بزرگ انتخاب رشته را با حضور کارشناس ویژه کنکوری‌ها برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، فرهنگ‌سرای فردوس همایش مشاوره و انتخاب رشته کنکور را با حضور پژمان آرمان فر از مشاوران ارشد تحصیلی ویژه اعضای کنکوری کتابخانه‌های منطقه ۵ و مناطق دیگر، روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می‌کند.

با توجه به اینکه در انتخاب رشته‌ دانشگاهی، از سوی خانواده‌ها و داوطلب، دو عامل علاقه‌مندی و توانمندی نادیده گرفته می‌شود و بدون آگاهی، رشته‌ مورد نظر انتخاب می‌شود، لزوم شرکت در همایش انتخاب رشته و آشنایی جامع با رشته‌های دانشگاهی ضروری به نظر می‌رسد.

از افتخارات پژمان آرمان فر می توان به کسب رتبه های ۱ و ۲ رقمی در کنکور طی سال های مختلف  همکاری با واحد آموزشی سپاه، ستاد مدارس آموزش و پرورش، آموزش مشاوران آموزشی مدارس در سطح کشور، نویسنده ۸ نشریه پر فروش کشور، مبتکر راه حل ۴۰% از تست های کنکور فقط با استفاده از روش گزینه ها و شکل پاسخنامه، مبتکر حل تست های دروس محاسباتی با استفاده از فرآیند پاسخ در کمتر از ۳۰ ثانیه، مبتکر حل تست های دروس حفظی با قلق های خاص خود به صورت چشمی در کمتر از ۲۰ ثانیه، نویسنده بالغ بر ۳۰ عنوان کتاب آموزشی و... اشاره کرد.

داوطلبان شرکت در این همایش می توانند به فرهنگ سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
نظر شما