پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۸
کد خبر: ۹۸۵۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی نشست نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «بهشت» را روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه در نشست تخصصی «فیلم و گپ» برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «بهشت» روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه ساعت ۱۸ در نشست تخصصی «فیلم و گپ» فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با حضور سعید قطبی زاده منتقد سینما به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود. 

فیلم سینمایی بهشت محصول سال ۲۰۰۲، با مشارکت پنج کشور آلمان، ایتالیا، آمریکا، فرانسه و انگلیس ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی تام تیکور و بر اساس فیلمنامه‌ای از کریستف کیشلوفسکی ساخته شده است.

داستان فیلم درباره یک معلم انگلیسی به نام فیلیپا است که بمبی را در دفتر کارخانه‌داری جا می‌دهد که به تصور او مواد مخدر را در اختیار بچه مدرسه‌ای‌ها قرار می‌دهد. به طور اتفاقی بمب دریک آسانسور منفجر و باعث مرگ چهار فرد بی گناه می‌شود. فیلیپیا بی خبر از این موضوع بدون مقاومت تسلیم می‌شود و مصرانه می‌خواهند که به زبان انگلیسی شهادت دهد. فیلیچر ژاندارم جوان ایتالیایی آنجاست که شهادت‌های او را ترجمه و روی کاغذ بیاورد. پیوندی بین او و فیلیپیا به وجود می‌آید که خیلی زود به شیفتگی تبدیل می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست و نشست‌های آینده فیلم و گپ می‌توانند به فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ داخلی ۲۱۲ تماس بگیرند. 

نظر شما