پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۸
کد خبر: ۹۸۵۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار نقاشی رئال آیدین ساعی ارسی را در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار نقاشی رئال آیدین ساعی ارسی را در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه پنجشنبه ۱۱ مردادماه ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان گشایش می‌یابد و تا ۱۸ مردادماه پذیرای هنردوستان و علاقه‌مندان به نقاشی رئال است.

آیدین ساعی ارسی متولد ۱۳۵۸ و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی معماری است. از سوابق هنری وی می‌توان به تدریس در دانشگاه و هنرستان، بیش از ۲۴ سال فعالیت هنری در زمینه طراحی، نقاشی رئال و مدرن در تکنیک‌های مختلف از جمله آبرنگ، اکرلیک و رنگ روغن اشاره کرد.

وی در مسابقات و نمایشگاه‌های مختلفی از جمله نمایشگاه گروهی «ماها» در سال ۱۳۹۱، مسابقه معماری طراحی اقامتگاه و بازسازی بنای کلیسا در کشور پرتغال در سال ۱۳۹۵ و همچنین در نمایشگاه گروهی «صد هنر» در نگارخانه پردیسان سال ۱۳۹۶ شرکت کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما