پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۹
کد خبر: ۹۸۵۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
در ادامه نشست‌های حوزه کتاب و کتابخوانی در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸، دور جدید ویژه برنامه فرهیختگان کتابخوان با هدف تبادل تجربیات در حوزه کتابخوانی و استفاده از ایده های کتابخوان‌های حرفه‌ای در کتابخانه قائم(عج) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برای هر ماه یک نشست برای گردهمایی فرهیختگان کتابخوان پیش‌بینی شده است و در این نشست صمیمی هر یک از فرهیختگان کتابخوان پیشنهادات و تجربیات خود را برای ارتقا و کیفیت خدمات کتابخانه‌ای و راهکارهای افزایش مشارکت مخاطبان ارائه می‌کنند.

همچنین در پایان برنامه فهرستی از کتاب‌های معرفی شده از سوی فرهیختگان کتابخوان تهیه می‌شود تا برای کتابخانه‌های منطقه خریداری شده و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

ارایه راهکارها و شیوه‌های غنی سازی منابع مطالعاتی کتابخانه قائم (عج) و نقد و برسی فعالیت‌های کتابخانه اعم از فعالیت‌های برنامه‌ای و خدمات فرهنگی ارائه شده در کتابخانه از جمله موضوعات این نشست است.

نشست مرداد ماه فرهیختگان کتابخوان پنجشنبه ۱۱  مرداد ساعت ۱۴ در کتابخانه قائم (عج) به نشانی شهرک ولیعصر(عج)، ابتدای خیابان حیدری شمالی، جنب مجتمع قضایی یافت آباد، بوستان قائم(عج) برگزار می‌شود.برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66217766 تماس بگیرند.

 
نظر شما