جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۳
کد خبر: ۹۸۵۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
فرهنگ‌سرای گلستان در ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» روز پنجشنبه ۱۱ مردادماه از خانواده‌های شهیدان محمدعلی جعفری و ناصر رضایی تجلیل می‌کند.
به  گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «در کوی نیکنامان» عنوان برنامه‌ای است که به میزبانی فرهنگ‌سرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا، ترویج باورهای دینی و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» صبح روز پنجشنبه ۱۱ مرداد ماه ساعت ۷:۳۰ با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود و همراه با قرائت زیارت عاشورا و مرثیه‌خوانی و روضه‌خوان، از خانواده شهیدان محمدعلی جعفری متولد ۲۳ خرداد ماه ۱۳۴۵ تهران که در ۱۰ تیر ماه ۱۳۶۵ در جزیره مجنون به شهادت رسید و ناصر رضایی متولد ۲۰ اسفند ماه ۱۳۴۲ تهران که در ۱۵ آبان ماه ۱۳۶۲ به شهادت رسید، تجلیل می‌شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.
نظر شما