جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۰
کد خبر: ۹۸۵۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
با حکم رییس سازمان فرهنگی‌ هنری شهرداری تهران؛
طی مراسمی پروانه دوستی به عنوان سرپرست فرهنگسرای شفق معرفی شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ آیین تکریم و معارفه سرپرست فرهنگ‌سرای شفق با حضور ناصر خدرنژاد مشاور رییس سازمان فرهنگی هنری در امور مناطق و مدیرکل حوزه ریاست، مهدی اخلاقی نیا مدیرکل نظارت و بازرسی، مجتبی امینی معاون فرهنگی، علی جورابچی معاون اجرایی اداره کل روابط عمومیو امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شنبه ۱۳ مرداد در فرهنگ‌سرای شفق برگزار شد.

پروانه دوستی به عنوان سرپرست فرهنگ‌سرای شفق منصوب شد

مجتبی امینی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ابتدای نشست از تلاش و فعالیت‌های رضا بسطامی در مدیریت سابق فرهنگ‌سرای شفق تشکر و قدردانی کرد و گفت: فرهنگ‌سرای شفق از مهم‌ترین فرهنگ‌سراهایی است که به دلیل موقعیت مکانی و جایگاهی که داشته، همیشه مورد توجه بوده است، با توجه به حساسیت‌های این مجموعه و موقعیت قرارگیری در منطقه ۶ که دارای ظرفیت مراکز دانشگاهی بسیاری است امیدواریم با حضور خانم دوستی شاهد اتفاقات خوب در این مرکز به عنوان پایگاه فرهنگی دانشجویان باشیم.

ناصر خدرنژاد مشاور رییس سازمان فرهنگی هنری در سخنانی با اشاره به شرایط حاضر جامعه، خواستار ایجاد فضای نشاط و امیدواری در بین شهروندان شد و افزود: مردم امروز بیش از پیش نیازمند شادابی و پویایی هستند و بخشی از این امر توسط همکاران سازمان فرهنگی هنری در اجرای برنامه‌های مناسبتی ایجاد شود.

پروانه دوستی به عنوان سرپرست فرهنگ‌سرای شفق منصوب شد

وی افزود: انتخاب خانم دوستی با توجه به شایستگی ایشان، بسیار ارزنده است و امیدواریم با توجه به تجارب ارزنده و نگاه تخصصی به مقوله آموزش شاهد فعالیت‌های خوبی در این مجموعه باشیم.

همچنین رضا بسطامی رییس سابق فرهنگ‌سرای شفق نیز ضمن خیرمقدم به خانم دوستی نیز در این نشست با اشاره به آغاز فعالیت خود از ۳۰ خرداد ۹۵، گزارشی را در رابطه با اقدامات صورت گرفته در زمینه عمرانی، اجرای برنامه‌های شاخص ارائه و از تمامی همکاران این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

در پایان نیز پروانه دوستی حکم خود را از مدیرکل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری دریافت کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: توجه ویژه به هویت اسلامی- ایرانی کلانشهر تهران، ضرورت پرداختن به اصالت فرهنگ انقلاب اسلامی و نهادینه‌سازی روح دیانت و اخلاق اسلامی در فضای شهر از اقدامات بایسته در توسعه و تعالی فرهنگ شهر تهران به شمار می‌رود. فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در سه حوزه بومی، دینی و انقلابی و سبک زندگی شهروندان از دو منظر زیست شهری و اخلاق و رفتار شهروندی و مدیریت تغییرات فرهنگی از اهم ماموریت‌های این سازمان است که لازم است با استناد به قرآن و سیره اهل بیت(علیهم السلام) و بهره گیری از تجارب سال‌های گذشته هماهنگی با مدیریت منطقه مبنا و محور اقدامات فرهنگی قرار گیرد.
نظر شما