جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۴
کد خبر: ۹۸۵۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی نذر شعر، ویژه بزرگداشت مقام امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، تا ۲۰ مرداد ماه تمدید شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آخرین مهلت ارسال اثر به چهارمین جشنواره ملی نذر شعر ۳۱ تیرماه تعیین شده بود که با توجه به تقاضای علاقه‌مندان، ۲۰ روز دیگر تمدید شد.

هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و تعالی شعر آیینی، تبیین مقام شامخ و سیره اهل بیت (ع) به زبان فاخر شعر و تشویق علاقه‌مندان و فعالان عرصه ادبیات دینی و آیینی است. 

در این جشنواره شاعران آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کنند تا پس از داوری و انتخاب در قالب مجموعه‌ای منتشر شود. در این جشنواره همچنین لوح تقدیر و جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی نذر شعر در تاریخ هفتم شهریور همزمان با عید سعید غدیر برگزار خواهد شد و داوری جشنواره را حمیدرضا شکارسری، سعید بیابانکی و مرتضی امیری اسفندقه بر عهده دارند و داوری آثار در یک مرحله انجام خواهد شد.

آثار ارسالی به این جشنواره باید روی یک طرف برگه A4 با قلم نازنین اندازه ۱۴ تایپ و در قالب فرمت word همراه با مشخصات کامل و ایمیل و شماره تماس صاحب اثر به نشانی الکترونیکی دبیرخانه جشنواره ارسال شود. آثار باید از تازگی و نگاه نو برخوردار باشد و محدودیتی در انتخاب قالب اشعار وجود ندارد. هر شرکت‌کننده نیز باید پنج قطعه از اشعار خود را تا ۲۰ مرداد به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

تا کنون بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک farhangsarayekhatam@yahoo.com  بفرستند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگ‌سرای خاتم (ص) به نشانی khatam.farhangsara.ir مراجعه کنند.

دبیرخانه این جشنواره در فرهنگ‌سرای خاتم (ص) واقع در یافت‌آباد، شهرک ولی‌عصر (عج)، انتهای خیابان شهید آقایی (حیدری جنوبی)، خیابان شهید پژاند، بوستان لواسانی قرار دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.

نظر شما