سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۸
کد خبر: ۹۸۵۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷
مجتمع فرهنگی هنری نور جشنواره استندآپ کمدی «ایسخند» را ویژه گروه سنی ۱۰ تا ۲۵ سال برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجتمع فرهنگی هنری نور با هدف ارتقای روحیه نشاط و شادابی در میان نوجوانان و جوانان و همچنین پرداختن به موضوعاتی مانند اخلاق شهروندی، ترافیک، آلودگی هوا، محیط زیست، رعایت حقوق فردی و اجتماعی و... جشنواره استندآپ کمدی «ایسخند» را ویژه گروه سنی ۱۰ تا ۲۵ سال (متولدین سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۷) برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید پیرامون موضوعات اعلام شده، با دوربین تلفن همراه از استندآپ کمدی خود ۱ تا ۳ دقیقه فیلم بگیرند و آن را حداکثر تا ۱۰ شهریورماه سال جاری به صورت لوح فشرده همراه با مشخصات فردی و شماره تماس، به دبیرخانه جشنواره ایسخند واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور تحویل دهند یا به نشانی الکترونیکی khf.noor@yahoo.com ارسال کنند.

این مسابقات در دو مرحله برگزار می‌شود. در مرحله اول آثار ارسالی توسط داوران تخصصی سعید طلایی، حسام‌الدین مقامی کیا و مسعود مرعشی ارزیابی می‌شود و در مرحله دوم برگزیدگان بخش مقدماتی برای اجرای زنده به بخش فینال این مسابقات معرفی می‌شوند.

مرحله نهایی جشنواره ایسخند در پایان شهریورماه برگزار خواهد شد و در مراسم اختتامیه به سه نفر از برگزیدگان جوایز نقدی و لوح سپاس جشنواره اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن دبیرخانه جشنواره به شماره‌های  ۸-۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.

نظر شما