شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۰
کد خبر: ۹۸۵۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲
کانون بادباک‌های بی نخ فرهنگ‌سرای فردوس تور علمی بازدید از «هیومن پارک» (بدن انسان) را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون بقادبادک های بی نخ فرهنگ‌سرای فردوس در راستای آشنایی کودکان ۵ تا ۱۲ سال با ساختار بدن و هم چنین با اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری کلانشهر تهران، تور علمی «هیومن پارک» را  روز دوشنبه ۱۵ مردادماه برگزار می‌کند.

پارک موضوعی هیومن پارک به عنوان یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین پارک‌های موضوعی ایران است که در تعداد محدودی از کشورهای پیشرفته دنیا همچون هلند نیز اجرا شده است. این پارک به عنوان بزرگترین و کاملترین پارک بدن انسان در آسیا افتتاح شده است و بازدید کنندگان می توانند با ورود به بدن انسان در اندازه و ابعاد بسیار بزرگ علاوه بر شناخت بدن خود و شگفتی‌های آن، اوقات هیجان‌انگیزی را در کنار خانواده سپری کند.
 
مجموعه هیومن پارک بخشی به نام دکترلند نیز دارد که کودکان پس از بازدید از بدن انسان می‌توانند به آن بخش رفته و در نقش دکترهای مختلف قرار بگیرند.
 
علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در این تور گروهی می‌توانند به واحد فرهنگی فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره   44058900 (داخلی 118) تماس بگیرند.
نظر شما