جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۱
کد خبر: ۹۸۵۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸
نمایشگاه و کارگاه آموزشی سعید دولتی با عنوان گلستان هنر در نگارخانه معرفت برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در نمایشگاه نقاشی خط « گلستان هنر» ۲۰ اثر نقاشی‌خط از ۲۰ مرداد تا ۲۷ مرداد از سعید دولتی به نمایش در خواهد آمد که همراه با برگزاری نمایشگاه، کارگاه آموزشی نقاشی‌خط جمعه ۲۶ مرداد ساعت ۱۶ تا ۱۹ نیز برگزار می‌شود. 

سعید دولتی فارغ التحصیل رشته نقاشی دانشگاه هنرتهران، فارغ التحصیل انجمن خوشنویسان ایران، عضو پیوسته انجمن نقاشان ایران و دارای جوایز منتخب اولین دوره جشنواره مقاومت-تهران ،منتخب جشنواره بین المللی هنر نبوی-اصفهان ،برگزیده جشنواره بین المللی عبرت-تهران،برگزیده جشنواره ملی پیامبر-تهران، رتبه اول جشنواره ملی عدالت و امید-تهران رتبه اول جشنواره ملی تولیدات هنری-کرمانشاه و... در رزومه کاری خود دارد.

وی برگزارکننده بیش از ۱۰ نمایشگاه انفرادی درایران،آذربایجان و گرجستان، شرکت در بیش از ۸۰ نمایشگاه گروهی درخانه هنرمندان، نیاوران، صبا، موزه هنرهای معاصرتهران و اصفهان، باغ موزه قصر، برگ، لاله، والی، آریا، کارگاه هنر، هنرایران و در فرانسه، ایتالیا، آلمان، انگلستان، گرجستان، عراق و نیز اجرا کننده کارگاه های آموزشی در گرجستان،تهران،اصفهان،همدان،ایلام،خرم آباد و دبیر و داور مسابقات و جشنواره‌های مختلف چاپ مقالات و نقدهای هنری در مجلات و مطبوعات و همکاری با صدا و سیما در پروند ه هنری خود ثبت کرده است.

علاقه‌مندان برای شرکت و ثبت‌نام می‌توانند تا تاریخ ۲۴ مرداد ماه به نگارخانه فرهنگ‌سرای معرفت مراجعه کنند و با شماره 44301444 داخلی 5 تماس بگیرند.

نظر شما