شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۸
کد خبر: ۹۸۶۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
کارگاه گلکاری ویژه کودکان برگزار می‌شود؛
خانه فرهنگ امام علی(ع) با هدف آشتی کودکان با طبیعت و ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست، رشد مهارت‌ها و ایجاد توانایی‌های جدید در آنها، کارگاه آموزشی گلکاری را برگزار می‌کند.
باغبان کوچولو در خانه فرهنگ امام علی(ع)
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،کارگاه آموزشی گلکاری فرصتی است تا کودکانی که هنوز محیط مهد کودک را تجربه نکرده‌اند در کنار مادران خود در یک محیط اجتماعی قرار بگیرند. این کارگاه در کاهش استرس‌های ناشی از دوری کودکان به دلیل جدایی از مادر و حضور در مهد کودک تاثیر دارد.

در محوطه خانه فرهنگ امام علی(ع) فضایی برای باغبانی کودکان در نظر گرفته شده است و کودکان زیر نظر مربی خود گلکاری را به صورت عملی می آموزند.

مسئولیت پذیری، افزایش صبر، تقویت قدرت درک و فهم، تقویت اعتماد به نفس، توجه به فعالیت فیزیکی در کودکان، تقویت خلاقیت، تشویق به مصرف میوه و سبزیجات، ارتباط با طبیعت و بهبود سیستم ایمنی بدن از جمله اهداف و محورهای این کارگاه آموزشی است.

اولین برنامه این کارگاه چهارشنبه ۱۷ مرداد ساعت ۱۰ تا ۱۲ در خانه فرهنگ امام علی(ع) به نشانی یافت آباد، الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب مجتمع شهید مختار سلیمانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۷۸ ۵۰۴۰ تماس بگیرند.
نظر شما