سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۵
کد خبر: ۹۸۶۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
فیلم برگزیده سی و ششمین جشنواره فجر از امروز به اکران عمومی درآمد.
اکران دو فیلم جدید از امروز در سینماهابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دو فیلم «تنگه ابوقریب» و «همه چی عادیه» از امروز به اکران عمومی درآمدند.

تنگه ابوقریب فیلمی به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج در سال ۱۳۹۶ است. 

نخستین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر بود و در کنار «بمب؛ یک عاشقانه» با یازده نامزدی سیمرغ بلورین، پیشتاز جشنواره سی و ششم شد. تنگه ابوقریب با دریافت شش سیمرغ بلورین  بیشترین سیمرغ را از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.
جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، امیر جدیدی، علی سلیمانی و مهدی پاکدل بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


همه چی عادیه فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی محسن دامادی محصول سال ۱۳۹۵ است.

عباس غزالی، بهنوش بختیاری، رز رضوی، پژمان بازغی، سحر قریشی، لیلا بلوکات، رضا رویگری و نگین معتضدی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

این فیلم روایتگر داستان زندگی جوانی روستایی است که به دلیل کمبود و بحران آب و به دنبال لقمه نانی به پایتخت مهاجرت می‌کند. او مجبور به فعالیت در مشاغلی می‌شود که دانش و تجربه‌ای از آنها ندارد.

سینماهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پردیس‌های سینمایی ملت، باغ کتاب، تماشا، رازی و راگا و سینما چاپلین فرهنگ‌سرای بهمن، سینما اشراق فرهنگ‌سرای اشراق و سینما پامچال این فیلم‌ها را نمایش می‌دهند.
نظر شما