جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۲
کد خبر: ۹۸۶۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
خانه موزه شهید مهدی‌پور به منظور تجلیل و گرامی‌داشت مقام شهدای جنگ تحمیلی برنامه ستارگان پر فروغ با خانواده شهید ناصر باقری نیا دیدار می‌کند‌.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه موزه شهید مهدی‌پور در ستارگان پرفروغ این هفته ۱۸ مرداد با خانواده شهید ناصر باقری‌نیا دیدار می‌کند.
 
شهید «ناصر باقری‌نیا» در گرمای عشق و ایمان خانواده‌ای متوسط چشم گشود و مسیر هدایت و سعادت را پیمود. او پس از طی دوران طفولیت تحصیلات خود را تا اخذ مدرک دیپلم در شهرستان ارومیه ادامه داد. سپس به خدمت سربازی رفت و در مناطق جنگی به فعالیت پرداخت. بعد از اتمام دوره سربازی در استانداری استخدام شد و با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران عازم جبهه‌های نبرد شد و در جبهه جنوب ۲۸ نقطه از جسم سراپا بی قرارش مورد اصابت تیر و ترکش قرار گرفته و جراحت برداشت . او مدتی را در بیمارستان بستری شد و پس از بهبود دوباره عازم جبهه شد و سرانجام پس از مدتی رشادت و جانبازی در حین انجام مأموریت اداری توسط حزب منحله دمکرات ترور شد و در  سال 1370 در منطقه پیرانشهر به شهادت رسید.
 
ویژه‌برنامه ستارگان پرفروغ گامی در راستای اعتلای منشور معنوی انقلاب اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ایمان، جهاد و شهادت برگزار می‌شود و اجرای آن به منظور معرفی شهدای دفاع مقدس است. خانه موزه شهید مهدی‌پور به نشانی  میدان المپیک، شهرک چشمه، خیابان شهید سیروس مهدی پور، خانه موزه شهید مهدی پور است.
نظر شما