جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۱
کد خبر: ۹۸۶۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کارگاه یک روزه نقاشی با موضوع آزاد با حضور هادی شعبانی روز شنبه ۲۰ مرداد ساعت ۱۴ در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کارگاه یک روزه نقاشی با هدف معرفی چگونگی شکل گیری مجموعه نقاشی‌های شکوه سادگی، نحوه اجرا و دیدگاه‌های محتوایی و تکنیکی از ایده تا اجرا، آشنایی با برخی از تکنیک‌های نقاشی به همراه جلسه پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

شعبانی مخترع اولین زانوی مصنوعی برای دوچرخه سوران دارای معلولیت و برگزار کننده بیش از ۱۰۰ کارگاه آموزشی برای افراد دارای معلولیت است.

آثار این هنرمند با ارائه ۲۰ اثر در ابعاد متفاوت با استفاده از تکنیک خودکار روی بوم در نمایشگاه شکوه سادگی از ۱۰ تا ۲۰ مرداد در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق به نمایش گذاشته شده است.

هادی شعبانی(نقاش، عکاس و مجسمه ساز) فارغ التحصیل سینما از دانشکده هنر، هنرآموخته عکاسی از فرانسه و بنیانگذار آموزش عکاسی به نابینایان است وی همچنین کارگردانی فیلم مستند درخت زندگی در فرانسه، برگزاری هفت نمایشگاه انفرادی نقاشی، عکاسی و مجسمه را در کارنامه هنری خود دارد.

علاقه‌مندان برای حضور در کارگاه نقاشی می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88554018 تماس بگیرند.
نظر شما