جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۶
کد خبر: ۹۸۶۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
نمایندگان بهزیستی استان تهران روز گذشته از نمایشگاه «شکوه سادگی» در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق بازدید کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایندگان بهزیستی استان تهران روز گذشته از نمایشگاه «شکوه سادگی» در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق بازدید کردند. در این بازدید محمدرضا دانش آذر سرپرست اداره کل بهزیستی منطقه ۶ شهید آیت و تعدادی از معاونان و مدیران این اداره حضور داشتند. 
 
 هادی شعبانی هنرمندی که آثارش در این نمایشگاه به نمایش در آمده، درباره برگزاری نمایشگاه گفت: مجموعه نقاشی شکوه سادگی حاصل سال‌ها سفر، مشاهده و تعمق در طبیعت است و در سه سال گذشته بیش از ۴۰۰۰ اتود کاغذی از طبیعت کشیده و مجموعه خودکار روی بوم را اجرا کرده‌ام. موضوع این مجموعه سادگی، سکوت و آرامشی که در طبیعت و زندگی‌ای که در لایه‌های مختلف طبیعت جریان دارد را شامل می‌شود.
 
وی در ادامه اظهار کرد: در آثار من زمان و مکان وجود ندارد و مرزی میان واقعیت و خیال نیست. بی‌نیاز از رنگ و فرم‌های پیچیده هر گندمزار ما را به عبور از میان آن فرا می‌خواند، اجزای کوچک در کنار هم یک کل ارزشمند را پدید آورده‌اند و هر کدام از ما تک‌درختی در میان گندمزار هستیم. 

در ادامه نمایندگان سازمان بهزیستی ضمن بازدید از آثار ارائه‌شده در نمایشگاه شکوه سادگی با هادی شعبانی به گفت‌وگو پرداختند و آمادگی خود را برای حمایت از این هنرمند دارای معلولیت اعلام کردند.
 
هادی شعبانی (نقاش، عکاس و مجسمه‌ساز) فارغ‌التحصیل سینما از دانشکده هنر، هنرآموخته عکاسی از فرانسه و بنیان‌گذار آموزش عکاسی به نابینایان است. وی همچنین کارگردانی فیلم مستند درخت زندگی در فرانسه، برگزاری هفت نمایشگاه انفرادی نقاشی، عکاسی و مجسمه را در کارنامه هنری خود دارد. 

شعبانی مخترع اولین زانوی مصنوعی برای دوچرخه‌سواران دارای معلولیت و برگزارکننده بیش از ۱۰۰ کارگاه آموزشی برای افراد دارای معلولیت است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره  ۸۸۵۵۴۰۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما