جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۳
کد خبر: ۹۸۶۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
آیین تجلیل از خانواده شهید گرانقدر امامعلی غلامی دوشنبه ۱۵ مرداد ماه در مسجدالنبی (ص) شهرک آزادی برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراسم تجلیل از خانواده شهید گرانقدر امامعلی غلامی در برنامه «ستارگان پرفروغ» به همت خانه فرهنگ نوردانش منطقه ۲۱ روز دوشنبه ۱۵ مرداد ماه با حضور هیئت امنای مسجد و مسئولان محلی در مسجدالنبی (ص) شهرک آزادی برگزار شد.

شهید امامعلی غلامی در سال ۱۳۴۴ در شهر ملایر و در خانواده‌ای مذهبی متولد شد. او پس از گذراندن دوران ابتدایی و متوسطه همراه با خانواده به تهران آمد و در تهران مدرک دیپلم خود را گرفت. پس از مدتی اقامت در تهران از طرف بسیج داوطلبانه به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل اعزام شد و سرانجام در ۲۱ سالگی در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به شهادت رسید. 

در این مراسم پدر شهید با بیان خاطره‌ای از این شهید گفت: زمانی که فرزندم در جبهه مشغول نماز خواندن بود، کفش‌هایش گم شد. او با پای برهنه برای مرخصی به تهران آمد و به او گفتم ما هر روز یک وانت کفش از طرف کمک‌های مردمی به جهبه ها می‌فرستیم، چرا پا برهنه آمدی؟ گفت از من واجب‌تر هم هست. 

حجت‌الاسلام سید حجت‌الله گرامیان امام جماعت مسجد سخنران بعدی بود و پس از آن برنامه با تجلیل از خانواده شهید غلامی به پایان رسید. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های خانه فرهنگ نوردانش می‌توانند با شماره تلفن ۴۴۵۳۱۷۷۷ تماس بگیرند. 
نظر شما