جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۴
کد خبر: ۹۸۶۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی نشست نقد و بررسی سریال «سارق روح» به کارگردانی احمد معظمی را روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه با حضور عوامل برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سریال «سارق روح» با حضور احمد معظمی کارگردان، ابوالفضل صفری تهیه‌کننده، هومان فاضل نویسنده، علیرام نورایی، ایرج نوذری و نگین معتضدی بازیگران مجموعه روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی نقد و بررسی می‌شود.

دانیال حکیمی، محمود پاک‌نیت، علیرام نورایی، ویدا جوان، متین ستوده، ایرج نوذری، مجید واشقانی، کمند امیرسلیمانی، علیرضا جلالی‌تبار، ساناز سعیدی، ابوالفضل همراه، نگین معتضدی، الناز حبیبی، کریم امینی، بهنوش بختیاری، بهرام ابراهیمی، محمد عمرانی، ساغر عزیزی و شیوا خسرومهر بازیگران این سریال هستند. 

سریال سارق روح در ژانر مهیج و معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش محور است که به موضوع امنیت نرم و آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد. نادر عابدی شخصیت اصلی این مجموعه، استاد دانشگاه و بازنشسته وزارت اطلاعات است که نگاهش به پدیده‌های اجتماعی نگاه پژوهشی و علت و معلولی است، به همین خاطر دوباره به محل کار خود باز می‌گردد و بررسی پرونده‌هایی را می‌پذیرد. 

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ داخلی ۲۱۲ تماس بگیرند. 
نظر شما