جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۴
کد خبر: ۹۸۶۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
نشست معرفی و بازخوانی کتاب «اردوگاه اطفال» نوشته احمد یوسف‌زاده در فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، نشست معرفی و بازخوانی کتاب «اردوگاه اطفال» نوشته احمد یوسف زاده با حضور نویسنده کتاب، مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری، عبدالحمید قره‌داغی مدیرعامل انتشارات سوره مهر، حامد عسکری شاعر و مهدی طحانیان و علیرضا رحیمی که روایت اسارت آنها در کتاب آمده است، روز دوشنبه ۲۲ مردادماه ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود.

در معرفی این کتاب عنوان شده است: «اردوگاه اطفال» در ادامه کتاب «آن بیست و سه نفر» به رشته تحریر درآمده و تقریظ مقام معظم رهبری را نیز به همراه دارد. این کتاب روایت دو سال خاطره از اتفاقات تلخ و شیرین و حماسه‌های باورناپذیر است که آفرینندگان آن نه ارتشی‌های سرد و گرم چشیده بودند و نه پاسدارهای جان بر کف، بلکه اسیران نوخاسته‌ای بودند که حزب بعث از اردوگاه‌های اسرا انتخاب و به آن بیست و سه نفر ملحق کرد تا برنامه تبلیغ علیه ایران را با حربه «کودکان جنگ» ادامه دهد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به نشانی بزرگراه شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت، فرهنگ‌سرای مهر مراجعه کنند.  
نظر شما