پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۱
کد خبر: ۹۸۶۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۶ ویژه‌برنامه «الماس‌های درخشان» را همزمان با سالروز بازگشت آزادگان دفاع مقدس به میهن روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد ماه با هدف تجلیل از هموطنان آزاده ارامنه در فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۶ ویژه‌برنامه «الماس‌های درخشان» را همزمان با سالروز بازگشت آزادگان دفاع مقدس به میهن روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۱۷ با هدف تجلیل از هموطنان آزاده ارامنه با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری در فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌کند. 
 
این برنامه با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، کارن خانلری نماینده ارامنه تهران و شمال در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار می‌شود. 
 
ویژه‌برنامه «الماس‌های درخشان» با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران، جشنواره سینمایی عمار، موسسه پیام آزادگان و با همراهی شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال برگزار می‌شود و در آن بیش از ۱۰۰ نفر از آزادگان به همراه خانواده‌هایشان حضور خواهند داشت. 

اجرای گروه‌های فرهنگی و هنری، هم‌نوازی گروه موسیقی، خاطره‌گویی توسط آزادگان، رونمایی از کتاب «من، داود، علی» خاطرات عباس شهریاری، اجرای استندآپ کمدی و تجلیل از آزادگانی از جمله الکساندر کاسپاریانس، آرمان بندری، ادموند مددی، وازیک مددی، امیر علی مرادی جوان‌ترین آزاده خلبان و امیر فرزانه با تحمل طولانی‌ترین مدت اسارت از نیروی دریایی از بخش‌های این برنامه است. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.
نظر شما