پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۰
کد خبر: ۹۸۶۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵
ویژه‌برنامه «یادگاران حرم» با هدف برپایی اردو برای خانواده شهدای مدافع حرم به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ و با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ و فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ و فرهنگ‌سرای تهران با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ و فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه «یادگاران حرم» را با برپایی اردوهای تفریحی-فرهنگی یک روزه برای خانواده‌های شهدای مدافع حرم برگزار می‌کند. 

این برنامه برای فصل تابستان پیش‌بینی شده و به صورت ماهی یک بار در حال برگزاری است. تا کنون دو اجرا از این برنامه برگزار شده و ۵۲ نفر از خانواده‌های شهدای مدافع حرم مناطق ۵، ۹، ۱۸ و ۲۲ از اردوی تفریحی شامل استخر، ورزش و سرگرمی، سینما و پذیرایی بهره‌مند شده‌اند و در کنار تفریح، مشاوره برای خانواده‌ها نیز انجام شده که با توجه به مشکلات خانواده‌های شهدای مدافع حرم، مورد استقبال قرار گرفته است. 

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ قصد دارد این برنامه را در شهریور ماه نیز برگزار کند و در فصل پاییز نیز با توجه به بازگشایی مدارس، اردوهای تفریحی در روزهای پنجشنبه برای خانواده‌های شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد. 


نظر شما